6 April 2016

Diagnoza- nieuleczalne szaleństwo fionkowate

Ta Fiona to jest szalona!

Mój pseudonim nic wziął się przypadkiem, to przyjaciółka w reakcji na moje pomysły powtarzała w kółko 'oj, szalona Fiona...'. Nawet we Francji słyszałam mnóstwo razy  'Tu es folle'.
Pomyślałam więc, ze skoro słyszę to na każdym kroku praktycznie od wszystkich napotkanych osób może więc są jakies charakterystyczne objawy szaleństwa?




1. Gdy ktoś mnie pyta o plan na przyszłość pewne jest to, ze usłyszy o kolejnej podróży, niż o ślubie i tym podobnych.
2. Nie potrzebuje 5 gwiazdkowego hotelu, wystarczy mi karimata rozłożona na plaży, namiot gdzieś pod drzewem czy plac zabaw przed Mc Donaldem.
3. Nie jem mięsa, ryb, jajek, mleka ... według niektórych powinnam już dawno umrzeć z powodu niedoboru białka.
4. J'adore commencer sentence in French or English i kończyć po polsku.
5. Mam spisana listę prawie 300 marzeń, która z każdym dniem się wydłuża.
6. Staram się wyzbyć wszystkich nabytych i wpojonych schematów na rzecz szukania swojego prawdziwego ja. Bo kto wie, kim tak naprawdę jesteśmy z chwilą narodzin z czym przyszliśmy na ten świat?
7. Nie widzę problemu, by jechać do pracy w piżamie. Wolę to niż spóźnić się kolejny raz.
8. Nigdy nie wiem, która jest dokładnie godzina, moje zegarki spiesza się zawsze o 5, 7 minut.
9. Uśmiecham się do nieznajomych.
10. Gdy widzę kogoś plączącego w metrze, podchodzę i przytulam lub podaje chusteczkę.
11. Potrafię się zmobilizować i biegać o 3 nad ranem.
12. Nie pije alkoholu, nie palę i nie oglądam telewizji.
13. Zaczęłam pisać książkę.
14. Udzieliłam wywiadu do szkolnej gazetki opowiadając o podróżach.
15. W prywatnych archiwach mam zdjęcie topless na pustyni. Tyłem i o zachodzie słońca, ale i tak przenigdy go nie opublikuje.
16. Pije trawę, herbatę z bazylią i pieprzem i mleka roślinne.
17. Kocham pisać bloga i już tak łatwo nie odpuszczę!
18. Wiem jak i gdzie spędzę emeryturę. A z kim? Dobre pytanie.
19. Umiem powiedzieć dzień dobry w 12 językach.
20. Po wstaniu z łóżka tańczę, medytuje i skacze na skakance.
21. Studia najprawdopodobniej zacznę za x lat. Co z tego, ze na uniwersytecie będę dinozaurem.
22. Kocham podróże stopem, bo dzięki nim poznaje mnóstwo ciekawych opowieści i doświadczam ludzkiej dobroci.
23. Potrafię zrobić ser z ziemniaka, nutelle z awokado i makaron z cukinii.


Czasem fajnie podsumować kawałek swojego życia, choć na chwilę spojrzeć wstecz niż skupiać się tylko na bliskiej lub dalekiej przyszłości.
Kończę, lecę świętować!

Ps. Obiecany post już niebawem,  przepraszam, mam dużo na głowie.

7
Fiona

No comments:

Post a Comment