6 November 2014

Już jestem!

Padłeś? Powstań! Walcz!

Zniknęłam na trochę, ale wracam ze zdwojoną siłą!
W najbliższym czasie  napiszę o tym, gdzie w środku nocy można spotkać Draculę, wypić najlepszy na świecie sok, dotknąć gwiazd i jak skutecznie uczyć się języków obcych.
Podsumowując ostatnie dwa miesiące, to była prawdziwa rewolucja, walka z najgorszym wrogiem, bo z samym  sobą, ale kto powiedział, że zmienianie swojego życia jest proste?
Tak więc, wrzesień był miesiącem krwawych potyczek i bojów. czego się nauczyłam? Poznałam wszystkie swoje słabości i ograniczenia, ale i źródło mojej siły.
Na zdjęciu poniżej jestem w miejscu, w którym walczył sam Russell Crowe.
Poczuć się przez chwilę jak gladiator? Bezcenne.



"W poszukiwaniu szczęścia przemierzamy cały świat"
Z kolei październik upłynął pod znakiem kolejnej, niezwykłej podróży do wymarzonego Maroka.
Setki wspomnień, tysiące ulotnych chwil i czas ... mierzony kilometrami przebytymi każdego dnia. w ciągu ostatnich 2 tygodni przemierzyłam ponad 11 tysięcy kilometrów, samolotem, pociągiem, busem, taksówką, wielbłądem, stopem, lawetą, samochodem, tirem i pieszo.
Byłam na pustyni, w berberyjskiej chatce, nad oceanem, w górach, w wiosce smerfów i w.... domu.
I jak tu nie podróżować, gdy z każdej wyprawy wraca się choć o włos lepszym człowiekiem, z nowymi pomysłami, znajomościami i umiejętnościami?


Słodkie wymówki

Pewnie ktoś powie "wiesz, też bym sobie pozwiedzał  świat, ale to sporo kosztuje. Po prostu mnie na to nie stać."  Wiem  jak wygląda sytuacja przeciętnego studenta, nie będę się z tym kłócić.. ALE pomyśl ile wydajesz na głupoty, rzeczy, których tak naprawdę nie potrzebujesz. Moje wakacje były w cenie Ipada mini, po drugie zarobiłam te pieniądze i odkładałam przez 2 miesiące, nadal uważam, że było warto i absolutnie nie żałuje. Fakt, nowy gadżet by się przydał, ale zyskałam coś o wiele bardziej cennego, wspomnienia, których nikt mi nie zabierze. dlatego, jeżeli marzysz o podróżach to przestań marzyć, a zacznij pracować i  przestań odwiedzać biura podróży, zorganizuj wyprawę sam,a   koszty zmaleją o połowę.





"Podróże to jedyna rzecz, 
którą kupujesz, 
a on Cię wzbogaca"
Fiona

No comments:

Post a Comment