16 June 2016

Szalona Fiona w Radiu Gdańsk

Mam wielkie szczęście, bo moja wyprawa została objęta między innymi patronatem medialnym Radia Gdańsk.
Z tego też powodu kilka już razy można było mnie posłuchać na antenie. Postanowiłam to tu wszystko zebrać.




"Nie śpij. Zwiedzaj z Radiem Gdańsk"

Pojawiam się w okolicy 43 minuty, wpadłam w biegu do studia. Nie dość, że pierwszy raz w radiu to już od razu na żywo... Wybaczcie drobne potknięcia i to, że zapomniałam kogokolwiek pozdrowić. Na szczęście nad wszystkim czuwała niezwykle ciepła i kochana prowadząca, Pani Beata Szewczyk.

Wiąże się też w śmieszna anegdota. Podczas rozmowy wspomniałam, że zbieram cukier. Do wtedy myślałam, że nikt inny tego nie robi. Po chwili do radia jedna z słuchaczek napisał, że też zbiera cukier. Po audycji zadzwoniłam do Pani, okazało się, że Pani Maja kolekcjonuje cukier od ... 22 lat! Po dłuższej rozmowie umówiłyśmy się na kawę, ale o tym osobny post :)
Audycja z 4 czerwca, całość do odsłuchania tu

Nawet kropelce udało się co nieco powiedzieć.




"Kawałek świata i herbata"



Tym razem był to nagrany trochę wcześniej wywiad, rozmowa z Panem Włodkiem Raszkiewiczem.
Spotkaliśmy się na plaży w Gdyni, całość do odsłuchania tu. 
Kolejny raz proszę o przymknięcie oka na nieskładne tworzenie zdań i małe wpadki.
Mam małe usprawiedliwienie, po pierwsze był to mój pierwszy wywiad, a po drugie ledwo co wróciłam z poligonu, na którym to biegałam z 20 kg butlą z tlenem, w totalnej ciemności, hałasie i panice. Dlatego też na zdjęciu przypominam bardziej uśmiechniętego pomidora z reklamy ketchupu pudliszek, co tam :)
Miłego słuchania!



Wczoraj też  zajrzałam na stronę radia, gdzie w ręce wpadł mi ten oto artykuł

Na razie to tyle, o kolejnych patronatach i innych przygodach już niebawem :)


Pozdrawiam
Fiona

No comments:

Post a Comment