7 June 2014

Czas na coś nowego.

Jak efektywnie i kreatywnie wykorzystać czas? 

Często zadajesz sobie to pytanie? I jak z reguły wykorzystasz ten czas? Internet, telewizja w sumie nic efektywnego. Nadal stoisz w miejscu. 
Więc jak niekonwencjonalnie i kreatywnie spędzać czas?
Trzeba być ciągle czujnym i nie bać się nowości. Musisz starać się wykorzystywać dane od losu szanse. Nawet jeśli jest to kurs szydełkowania czy gotowania wody na herbatę na 48 sposobów :) Spróbuj! Nic nie tracisz, a możesz wiele zyskać!
Każde wyjście z domu jest okazją do poznania wyjątkowych ludzi i poszerzenia horyzontów. Odwagi!
Na zdjęciu efekt kreatywnie spędzonej soboty:



Zainteresowania: nieograniczone 

Od dłuższego czasu przestałam się interesować tylko jedną dziedziną, sportem czymkolwiek, jestem otwarta na świat, chcę spróbować wszystkiego od nurkowania po gotowanie w kuchni molekularnej :) 
Uwielbiam poznawać inspirujących ludzi, posłuchać o ich pasjach i podkradać im odrobinę pozytywnej energii, dlatego jak tylko dowiedziałam się o bliżej niezidentyfikowanym kusie DIY bez zastanowienia wysłałam mejla i zapisałam godzinę w kalendarzu. To miała być tajemnicza sobota :)

Warsztaty odbyły się dziś w Strefie, ku mojemu zdziwieniu prowadził je młody chłopak z okolic Bydgoszczy. Swoją pasją zawstydziłby pewnie niejednego. Od dwóch lat zajmuje się DIY 
[DIY- Do It Yourself] prowadzi bloga, szyje, projektuje, maluje, farbuje, wybiela i tworzy przepiękne dzieła sztuki z naprawdę różnych materiałów (hitem jest bransoletka z ... butelki po sprite :)!\
Więcej o nim i o jego pomysłach tu : http://www.radziok.  i tu https://www.facebook.com/radziokdiy
zapraszam :)
  
Na warsztatach miałam okazję nauczyć się jak nanosić wybrany przez siebie napis na materiał tak by przetrwał setne pranie i był nadal wyjątkowy. 
Efektem 30 minutowej pracy jest jedyna na świecie przecudowna torba, podobno lepsza od Channel. 


"Całe nasze życie to 
działanie i pasja"



Fiona




No comments:

Post a Comment